Cases, der har gjort en forskel

I intenz arbejder vi med mange forskellige organisationer og brancher. Find her et udpluk af vores kunder eller gå videre til vores kundecases, hvor vi løbende beskriver forskellige forløb inden for strategi, kultur, ledelse, salg og måling

Kom direkte til vores kundereferencer
Til caseoversigt
Kultur / Ledelse / Måling
Af Daniel Aagaard Rasmussen - 01.11.2016

Arbejd intenst med kulturen og skab resultater

Se med når Claus Nørgaard, Adm. Direktør i Trip Trap Woodcare, åbner op om, hvordan deres arbejde med kultur har vist sig direkte på bundlinjen

 

Hos Trip Trap Woodcare tilbyder de et komplet system til forbehandling, pleje og vedligeholdelse af både indendørs og udendørs træ. Trip Trap Woodcare er i dag et af de mest anerkendte brands inden for træpleje i hele verden.


 

Det søgte Trip Trap Woodcare

 

 

Markedet for træplejeprodukter er kompetitivt og bestemt ikke noget easy-ride. Så for at nå deres ambitiøse mål om at fordoble omsætningen i slutningen af 2018, vidste Trip Trap Woodcare at de var nødt til at arbejde med deres organisationskultur. De søgte en organisationskultur med en stærk Sence Of Urgency (Læs mere om SOU her), hvor alle i fællesskab løber i samme retning og er sultne efter at nå de samme mål.

 


 

 Det fik Trip Trap Woodcare

 

 

Siden starten af 2014 har intenz hjulpet Trip Trap Woodcare på deres vej mod de ønskede mål. Inden udviklingsforløbet for alvor blev skudt i gang, afholdte vi en række workshops, da det var afgørende at både ledere og medarbejdere blev klædt ordentligt på til de kommende forandringer.

Startskuddet for kulturudviklingen lød, da den første af nu tre kulturmålinger blev sat i gang.

På baggrund af kulturmålingerne har udviklingsområderne sidenhen været mange, hvoraf de vigtigste har været fælles værdier, mål og retning, ledelse og samarbejdet på tværs af afdelinger. Lige nu er fokus på salgsudvikling, hvor udviklingen har taget så meget fart, at vi nu er i gang med et ”train the trainer” forløb med målet om at uddanne de danske sælgere i at kunne træne deres importører i en række salgsværktøjer.

 


 

Det opnåede Trip Trap Woodcare

 

  • Stigende motivation for udvikling i organisationen
  • Fokuseret ledelse med ny kommunikationsadfærd
  • Fælles sprog og begrebsapparat til træning og udvikling
  • Nye perspektiver for salget
  • Udviklingen i de tre kulturmålinger har vist, at TTW er gået fra en middel performende til en højt performende kultur
  • TTW's årsresultat er steget i takt med udviklingen i kulturen

 



Du kan se mere om, hvordan vi arbejder med virksomhedskultur her og få mere information om Trip Trap Woodcare på triptrapwoodcare.dk.

Du kan også give os et kald elller sende os en mail for en dialog om dine behov.


+45 70 13 35 00

               


Email: intenz@intenz.com

 

intenz-ydelser i forløbet:
Kultur
Ledelse
Måling

intenz Aarhus
Skæringvej 88
8520 Lystrup
Danmark
Tlf: 70 13 35 00
Email: intenz@intenz.com 

intenz København
Diplomvej 381
2800 Lyngby
Danmark
Tlf: 70 13 35 00
Email: intenz@intenz.com

Sitemap




Cookies

AarhusKøbenhavnStockholmMalmö